Gelukkig wisten de mensen van het Landcruiserforum (aanbevolen, zeer veel kennis aanwezig! http://www.landcruiser-club.nl/) dat dit het reservoir van de koppelingcilinder is.
Deze tips kregen we verder mee:
- over een grote "knoop"die bovenin de olie drijft: "Remolie en koppelingsolie zijn hygroscopisch. Dat wil zeggen dat ze water aantrekken. Net als zout. Voor de olie is dat niet goed. Met de knoop wordt het contactoppervlak tussen de olie en de lucht verminderd waardoor er minder gemakkelijk vocht in de olie komt.".
- over het reservoir zelf: "Ik zou hem reviseren , als ik jou was.
Door het schoonmaken en de nieuwe remolie denk ik dat de rubbers gaan lekken.
En het is een oude auto , waar hetonderhoud niet zo,n rol speelde , anders had er niet zoveel troep ingezeten.".
Door het schoonmaken en de nieuwe remolie denk ik dat de rubbers gaan lekken.
En het is een oude auto , waar hetonderhoud niet zo,n rol speelde , anders had er niet zoveel troep ingezeten.".
Kijk aan zo'n club heb je nog eens wat!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten