Best wel lastig als je een beroepsdeformatie hebt. Geinspireerd door Stephen Covey probeer ik altijd te beginnen "met het eind voor ogen".
Dat klinkt nogal dramatisch, maar het is gewoon een lijstje met wat je wilt bereiken.
In het geval van de LandCruiser ziet de eerste opzet er zo uit:
Onderwerp | Opmerking |
Koppakking vervangen. Dus ook motorolie en koelvloeistof | Dit eerst, want daarna is de auto weer bruikbaar. |
Gat in wielkast linksachter plaatje op lassen | |
Voorruit vervangen, gebarsten | |
Velgen stralen en originele kleur spuiten | |
Radiateur controleren op lekkage | Dit als tweede. |
Deukjes bij portieren wegwerken | |
Bumper achter stralen en spuiten | |
Bumpers voor stralen en spuiten | |
Goed schoonmaken en in de was zetten. | |
Koud?
Nee. Deze LandCruiser komt uit Zweden. En daar moet je bij -30 (en minder) ook nog kunnen starten.
En daar is het aansluitpunt op de foto voor: de motorverwarming. Binnenin zit ook nog een kacheltje bij de voeten van de passagierstoel.
De stekker voor de motorverwarming.
Leeg?Nee, ook niet.
De accu bedoel ik: naast de accu zit een druppellader, gewoon met een 230V-kabel naar de voorkant.
Want als het -30 is wil je wèl graag een volle accu hebben om te starten...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten